Zadzwoń: + 48 572 00 11 00

#1
#2
#3
#7
Future Digital: dzień 2 w Polsce
 

Future Digital: dzień 2 w Polsce

2024-03-20



Drugi dzień wizyty czeskich uczniów rozpoczął się od artystycznego zwrotu, koncentrując się na warsztatach teatralnych mających na celu zbadanie złożonej relacji między ludźmi a nowoczesną technologią przez pryzmat dramatu i występów. Działania tego dnia zostały starannie opracowane, aby skłonić do refleksji nad dwustronną naturą postępów technologicznych: wygodami i możliwościami, które przynoszą, w kontraście do potencjalnych ofiar związanych z osobistym połączeniem i prywatnością. Poprzez medium teatru uczestnicy zagłębili się w te tematy, kwestionując i przedstawiając wielowymiarowe wpływy technologii na życie ludzkie. W miarę postępu dnia warsztaty osiągnęły punkt kulminacyjny w postaci pokazu kreatywnego wyrazu, z uczniami kierującymi swoje nowo nabyte spostrzeżenia w scenki teatralne. Te występy służyły nie tylko jako platforma do prezentacji ich umiejętności aktorskich, ale także jako żywa refleksja nad ich krytycznym zaangażowaniem w tematykę dnia. Jednak eksploracja nie zakończyła się na zasłonie. Wieczór przeszedł w ekscytujące wyzwanie: przygodę w pokoju zagadek, starannie zaprojektowaną, aby przetestować ich pracę zespołową, umiejętności rozwiązywania problemów, a może subtelnie, ich zdolność do nawigowania w złożonych scenariuszach bez bezpośredniej pomocy technologii. To immersyjne doświadczenie dodało angażujący, praktyczny wymiar do refleksji dnia na temat roli technologii w naszym życiu. Podróż tego dnia zakończyła się wielką celebracją polskiej kultury, oznaczoną ucztą oferującą smak lokalnych przysmaków kulinarnych. Ambiance zostało dodatkowo wzbogacone przez występy tancerzy z lokalnej grupy folkowej, w skład której wchodziło dwóch uczestniczących uczniów, wplatając tym samym nici wspólnoty i wspólnego dziedzictwa w gobelin doświadczeń tego dnia. To połączenie artystycznej eksploracji, interaktywnych wyzwań i immersji kulturowej ujęło szerszą misję projektu: wyposażyć młodych ludzi w zrównoważoną perspektywę na technologię cyfrową, zapewniając, że ich biegłość technologiczna jest uzupełniona o bogate zrozumienie wartości ludzkich i połączeń. Mobilność uczniów jest częścią projektu wspieranego przez Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki. Więcej informacji na dedykowanej stronie projektu.


IMG 1780.heic IMG 1781.heic IMG 1782.heic IMG 1793.heic IMG 1796 IMG 1798 IMG 1804 IMG 1805 IMG 1806 IMG 1807 IMG 1808 IMG 1812 IMG 1814 IMG 1815 IMG 1816 IMG 1817 IMG 1818 IMG 1819.heic IMG 1822.heic IMG 1826.heic IMG 1851.heic IMG 1859.heic IMG 1861.heic IMG 1875.heic IMG 1881.heic IMG 1886.heic IMG 1887.heic IMG 1898.heic IMG 1913.heic IMG 1917.heic IMG 1923.heic IMG 1931.heic IMG 1932.heic IMG 1936.heic IMG 1939.heic IMG 1942.heic

Wróć