Zadzwoń: + 48 572 00 11 00
2024-03-21
W trzecim dniu uwaga skupiła się na dziedzinie tworzenia cyfrowych treści audio, przy czym uczniowie podjęli intelektualnie stymulujące wyzwanie produkcji podcastu. Wykorzystując zaawansowane narzędzia oferowane przez Spotify dla Podcasterów, uczestnicy nie byli tylko biernymi obserwatorami w ogromnym cyfrowym krajobrazie, ale aktywnymi twórcami. Dzień rozpoczął się od starannych przygotowań, podczas których uczniowie doskonalili swoje umiejętności pisania scenariuszy, tworząc narracje i spostrzeżenia wokół centralnego tematu sztucznej inteligencji. Ćwiczenie to dotyczyło nie tylko tworzenia treści, ale także krytycznego myślenia i artykułowania skomplikowanych pomysłów w angażujący i przystępny sposób. W miarę przejścia dnia, uwaga przeniosła się z cyfrowego na fizyczny świat, dzięki pomysłowej miejskiej grze terenowej zaprojektowanej tak, aby wprowadzić uczestników w serce miejskiego środowiska. To interaktywne doświadczenie służyło jako most między teoretycznymi dyskusjami na temat sztucznej inteligencji a namacalnym, zmysłowym światem wokół nich, podkreślając wszechobecność technologii w przestrzeniach miejskich. Kulminacją działań dnia było przyjazne, a zarazem pełne ducha sportowej rywalizacji spotkanie w siatkówkę, symbolizujące współpracę Czech-Polska w dziedzinie wykraczającej poza technologię i edukację. To wydarzenie sportowe podkreśliło zaangażowanie projektu w holistyczny rozwój, akcentując znaczenie dobrego samopoczucia fizycznego i pracy zespołowej obok dążeń intelektualnych. To połączenie produkcji podcastu, interaktywnej eksploracji miejskiej i sportowej koleżeństwa w trzecim dniu podkreśliło nadrzędne widzenie projektu: nawigowanie w erze cyfrowej z wszechstronną perspektywą, zapewniając, że młodzi ludzie są wyposażeni, aby świadomie i zrównoważenie wykorzystywać technologię, nie tracąc z oczu zdrowia osobistego i rzeczywistych połączeń. Mobilność uczniów jest częścią projektu wspieranego przez Międzynarodowy Fundusz Wyszehradzki. Więcej informacji na dedykowanej stronie projektu.